Általános üzenetek, termékbemutatók, vélemények és események a márka ismertségének növelésére. Melyek a legfontosabb mutatók? Láthatóság és elérés. A VNR-ek, a social listening, blogjaink és közösségi platformjaink digitális lábainkként segítenek minket helytállni a kommunikációnkban. Céljuk, hogy célközönségünket úgy érjük el, hogy az mindenki számára előnyös legyen. Olyan tartalmat hozunk létre, amely oktat és segít és hozzáadott értéket biztosít termékeinkhez és szolgáltatásainkhoz. A Search Engine Optimization (SEO) útmutatást nyújt a közönségnek, hogy megtalálja a tartalmunkat.
SEO audit
Minden munka ellenőrzéssel kezdődik. Minden olyan weboldalt – az ügyfeledét és sajátod is – értékelni kell, hogy mennyire jól strukturált. Nézd a keresőmotorok szemével. Teszteld a webhelyedre érkező forgalmat. Hogyan érkeznek a honlapra, milyen szavakat keresnek? Van-e olyan kulcsszó, amellyel társítanád a munkád, vagy egy olyan út, amelyet egy látogatód követhet? Ha szeretnéd, hogy felfigyeljenek tartalmadra, vagy a forgalmat szeretnéd növelni, akkor biztosan javítanod kell helyed a keresőmotorok rangsorában.
A web és a ragasztó.
A weboldali hivatkozások olyanok, mint a webes ragasztó. A PR és a SEO keresztezi egymás útját a média elhelyezésekor olyan webhelyeken, amelyek a saját, vagy ügyfeleid weboldalára mutató linket tartalmaznak. Ez olyan, mint a szájról szájra járó ajánlás, illetver ez a link segít abban, hogy a keresőmotorok meghatározzák, milyen típusú tartalmat szolgáltatsz a nyilvánosság számára, és segít a motorok robotjainak válaszolni egy adott keresésre.
Három tipp a hivatkozások használatához a nagyobb lefedettség érdekében:
- Minél relevánsabb a honlap az ipar vagy a végfelhasználók (ügyfelek) számára, annál értékesebb lesz a link mind a felhasználók, mind a keresőmotorok számára.
- A kevesebb mindig több. Túl sok linkelés a webhelyre egy cikkben szintén nem ideális gyakorlat. Egy webhelyről vagy cikkről csak egy vagy két linket használj a webhelyre, amelynek SEO-ját javítani szeretnéd.
- A PR nem a linkek szisztematikus felhalmozódása a webhely általános rangsorolásának javításához a keresési eredmények között. Nem az összekötés építése a PR szerepe, hanem az, hogy üzenetet küldjön, és az üzenet révén befolyásolja a közönséget. Ezért elengedhetetlen az elhelyezés. Építs és kezelj linkeket minőségi, nem mennyiségi szempontból.
Helyi tartalom = Blogolás
A helyi tartalom promótálása szintén jó módja a hatás maximalizálásának. Amikor megvan a célcsoportunk összes kulcsszava, problémája, és képesek vagyunk megosztani az esettanulmányokat vagy más hosszú formátumú tartalmat, stratégiailag fejleszthetjük a tartalmat és összekapcsolhatjuk őket egymással. Ezek a kapcsolatok befolyásolják a rangsorolást és a forgalom növekedését, ugyanakkor mélyebb márka-asszociációkat is építenek.
Írd meg történeted, és oszd meg a világgal!
Szolgáltatásaink digitális és közösségi PR-t tartalmaznak: tartalommarketing – tartalomfejlesztés és gyártás, weboldalépítéssel együtt. Miután összegyűjtöttük az összes olyan információt, amely az erős tartalom és a webhelyre való hivatkozás létrehozásához szükséges, segítünk megosztani azt a közösségi médiában. Látni fogod, hogy a linképítés sokkal inkább hasonló a hagyományos közönségkapcsolatokhoz, és ez az online jelenléted kiépítésében is tud segíteni.