fbpx

Mi köze a SEO-nak a PR-hoz?

Általános üzenetek, termékbemutatók, vélemények és események a márka ismertségének növelésére. Melyek a legfontosabb mutatók? Láthatóság és elérés. A VNR-ek, a social listening, blogjaink és közösségi platformjaink digitális lábainkként segítenek minket helytállni a kommunikációnkban. Céljuk, hogy célközönségünket úgy érjük el, hogy az mindenki számára előnyös legyen. Olyan tartalmat hozunk létre, amely oktat és segít és hozzáadott értéket biztosít termékeinkhez és szolgáltatásainkhoz. A Search Engine Optimization (SEO) útmutatást nyújt a közönségnek, hogy megtalálja a tartalmunkat.

SEO audit

Minden munka ellenőrzéssel kezdődik. Minden olyan weboldalt – az ügyfeledét és sajátod is – értékelni kell, hogy mennyire jól strukturált. Nézd a keresőmotorok szemével. Teszteld a webhelyedre érkező forgalmat. Hogyan érkeznek a honlapra, milyen szavakat keresnek? Van-e olyan kulcsszó, amellyel társítanád a munkád, vagy egy olyan út, amelyet egy látogatód követhet? Ha szeretnéd, hogy felfigyeljenek tartalmadra, vagy a forgalmat szeretnéd növelni, akkor biztosan javítanod kell helyed a keresőmotorok rangsorában.

A web és a ragasztó.

A weboldali hivatkozások olyanok, mint a webes ragasztó. A PR és a SEO keresztezi egymás útját a média elhelyezésekor olyan webhelyeken, amelyek a saját, vagy ügyfeleid weboldalára mutató linket tartalmaznak. Ez olyan, mint a szájról szájra járó ajánlás, illetver ez a link segít abban, hogy a keresőmotorok meghatározzák, milyen típusú tartalmat szolgáltatsz a nyilvánosság számára, és segít a motorok robotjainak válaszolni egy adott keresésre.

Három tipp a hivatkozások használatához a nagyobb lefedettség érdekében:

  1. Minél relevánsabb a honlap az ipar vagy a végfelhasználók (ügyfelek) számára, annál értékesebb lesz a link mind a felhasználók, mind a keresőmotorok számára.
  2. A kevesebb mindig több. Túl sok linkelés a webhelyre egy cikkben szintén nem ideális gyakorlat. Egy webhelyről vagy cikkről csak egy vagy két linket használj a webhelyre, amelynek SEO-ját javítani szeretnéd.
  3. A PR nem a linkek szisztematikus felhalmozódása a webhely általános rangsorolásának javításához a keresési eredmények között. Nem az összekötés építése a PR szerepe, hanem az, hogy üzenetet küldjön, és az üzenet révén befolyásolja a közönséget. Ezért elengedhetetlen az elhelyezés. Építs és kezelj linkeket minőségi, nem mennyiségi szempontból.

Helyi tartalom = Blogolás

A helyi tartalom promótálása szintén jó módja a hatás maximalizálásának. Amikor megvan a célcsoportunk összes kulcsszava, problémája, és képesek vagyunk megosztani az esettanulmányokat vagy más hosszú formátumú tartalmat, stratégiailag fejleszthetjük a tartalmat és összekapcsolhatjuk őket egymással. Ezek a kapcsolatok befolyásolják a rangsorolást és a forgalom növekedését, ugyanakkor mélyebb márka-asszociációkat is építenek.

Írd meg történeted, és oszd meg a világgal!

Szolgáltatásaink digitális és közösségi PR-t tartalmaznak: tartalommarketing – tartalomfejlesztés és gyártás, weboldalépítéssel együtt. Miután összegyűjtöttük az összes olyan információt, amely az erős tartalom és a webhelyre való hivatkozás létrehozásához szükséges, segítünk megosztani azt a közösségi médiában. Látni fogod, hogy a linképítés sokkal inkább hasonló a hagyományos közönségkapcsolatokhoz, és ez az online jelenléted kiépítésében is tud segíteni.

Vélemény, hozzászólás?

Close Menu

Kovács Alexandra

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.