A jelenben élünk, mégis kutatjuk a jövőt, hogy felkészüljünk az eljövendőre. A kíváncsiság cégünk egyik jellemzője. A vállalat versenyképességének megőrzése érdekében a munkavállalóknak fel- és meg kell ismerniük a cég jövőbeli irányait, és fel kell készülniük arra, hogy számos új üzleti helyzetben is értékeket adjanak. Ha a vállalat igényei és a munkavállaló értékei nincsenek összhangban, problémánk van, és együttműködésünk rövid és fájdalmas lesz.
Mi az EVP?
Az EVP (Employee Value Proposition), vagyis a munkavállalói értékjavaslat, egy szervezet által nyújtott ajánlat a munkavállaló tapasztalatáért, készégeiért és szakértelméért cserébe. Az EVP mindig alkalmazott-központú megközelítés lesz, ahol a jelenlegi és a jövőbeli alkalmazottak egyaránt célzottak.
Az EVP létrehozása csapatmunka, ami rólunk szól
Az EPV csak akkor működik, ha valódi és egyedülálló. Ez a kombináció vonzza majd a megfelelő tehetséget. Azonban a munkaerő-toborzással a munka csak kezdetét veszi, munkavállalói értékjavaslatunkra a mindennapokban is szükségünk van, az igazi munkáltatói márka és értékek kialakításában. Mit kell tartalmaznia az EVP-nek? Mi kell az értékek létrehozásához? A szervezeti és emberi irányelvek, képzési programok,stb. amelyek megmutatják a munkavállalónak, hogy mit akar a szervezet tenni annak érdekében, hogy az emberek fejlődjenek, erősödjenek, elismerést kapjanak és szükség esetén változzanak.
Ember az embernek
Egy kicsit feledkezzünk meg a harcról, ami jelenleg a munkaerőpiacon a tehetségekért folyik. A szervezeteknek meg kell érteniük az emberek – a jövőbeli munkavállalók – igényeit. Tegyünk egy lépést hátra és finomítsuk vagy definiáljuk újra értékeinket.
- Hogyan jellemeznénk magunkat, mint szervezetet?
- Mik legfőbb értékeink?
- Mi a küldetésünk és miért fontos ez?
- Mik azok az érzelmi tényezők, amelyek egyedülállóak a szervezetünkben?
Gondoskodjunk jelenlegi alkalmazottainkról. Miért vannak még cégünkben? Milyen értékeket, programokat, irányelveket képviselnek?
Lehet újabb lépéseket kell tennünk, hogy erős javaslattal rendelkezzünk, és ebbe beépítsük a munkáltatói márka stratégiát. Nézzük meg azokat a versenytársakat, akik ugyanazt a tehetséget keresik, mint akire nekünk is szükségünk van; kik a top tehetségek és mi fontos számukra? Hogyan kommunikálhatunk a talált adatokról a legtisztább módon? Melyik platform mutatja majd a legőszintébb képet?
#STAYINSPIRATIONAL
Mi vagyunk a PR-Agent Communications. Mindannyian különbözőek vagyunk, és ez lehetővé teszi számunkra, hogy új ötleteket fedezzünk fel, kreatívak legyünk, és a PR lehető legtöbb területét fedjük le, legyen az hagyományos vagy digitális PR. 15 évvel ezelőtt kezdtük el, és volt időnk megfogalmazni értékeinket és építeni a szervezet kultúráját, amit mindannyian ápolunk. Bízunk és hiszünk a tanulásban. Nézzük a jövőt, és látjuk a kalandot! Lépj velünk kapcsolatba ma vagy kövess minket LinkedIn-en, inspirálódj, olvass a legújabb digitális PR hírekről.