You are currently viewing A kapcsolat algoritmusa

A kapcsolat algoritmusa

A ma kommunikációs befektetése a holnap digitális jelenléte. A kapcsolat teremtéshez azonban hallhatóvá kell tennünk a hangunk a megszámolhatatlan mennyiségű tartalom zajában. Mark Schaefer író az exponenciálisan növekvő mennyiségű tartalmat/content/, amit szinte képtelenség mind befogadni, így nevezi: tartalmi sokk.

Te, mint tartalomfogyasztó, már felfigyelhettél erre. Már rövid idő elteltével elkezdjük úgy érezni, hogy túlságosan sok mindent be kell vennünk. Így hát először abbahagyjuk az olvasást, aztán csak 3 másodpercet nézünk a videókból. Hol marad ilyenkor az interakció? Csak robotként görgetjük a weblapokat? A kapcsolódás nem más, mint a kapcsolat algoritmusa?

Tartalomkészítő gépek

A vezetők elfelejtik, hogy ők maguk is felhasználók a digitális kommunikáció vagy a kampányok tekintetében. Igen, a cél világos, hallatni kell hangunk, meg kell értetnünk magunkat. A Reach csak egy szám, jövő pedig szoftverei azt ígérik, leveszik vállainkról ezt a terhet. A mesterséges intelligenciát (AI) a tartalomgyártásra fogjuk használni; a tartalmi marketinget algoritmusok vezérlik majd; botok fogják kezelni a vásárlói kérdéseket; a csatornák döntéseit és a taktikákat egyre inkább automatizálják, emberi válaszokból és valós magatartásokból tanulva. *

„A PR évekig újságokat bízott meg egy történet lehozásával; most már hatékonyan „bízzuk meg” az emberek látóterét meghatározó algoritmusokat. ”- Kevin McCann

Public Relations robotok számára

Számos dolog van, amit egy robot és az AI nem tud. Nem nyerheti vissza az emberek bizalmát, amikor rájönnek, hogy egy automatizált bot hamis híreket ír, képeket kedvel, vagy információt gyűjt a vásárlási szokásaikról. A hosszú távú közbizalmat óvatos kézművességgel kell kiépítenünk, megértve az AI által begyűjtött adatokat.

A digitális PR ügynökségek, akárcsak mi, elkötelezettek arra, hogy az olyan digitális eszközöket, mint az AI, kutatásra és folyamatok optimalizálására használják, ily módon építve a kutatás kultúráját és egy adatvezérelt PR-t. Az AI nem a végső válasz, hanem egy eszköz, mely felteheti a megfelelő kérdéseket, és esetenként igazolja válaszainkat. A kapcsolat algoritmusa nem robotok által megírt script hanem emberek gondos munkájának az eredménye.

„Az informatikában bekövetkezett változások – az internettől a közösségi médiáig – a PR-t részesítették előnyben azzal, hogy a szervezeteket a kommunikációra és a hírnévre összpontosították. Tud segíteni az AI? Talán, ha tudjuk használni, hogy megértsük a nyilvánosság viselkedését és jobb döntéseket hozzunk. ”- Sheridan McVean

A kapcsolat algoritmusa

A hírnév az a kapcsolat, amelyet a közönségünkkel készítettünk. Az általunk írt algoritmust át kell vinni digitális folyamatokon. Együttesen ezeket a folyamatokat a digitális platformokról nyert adatokból építjük ki. Ezeket a számokat, észrevételeket és reakciókat azonban a kommunikációs szakértők szemével kell értékelni. A PR-Agent Communications-nél szakképzett csapatunk készen áll arra, hogy segítse az adatok elemzését és a személyre szabott digitális megoldást alakítson ki ügyfelei számára.

Lépj kapcsolatba velünk ma, vagy kövess minket LinkedIn-en és Facebookon, hogy inspirálódj, megismerd a legfrissebb PR híreket és új kalandba vágj velünk!

—–

* Idézetek: THE ELEVATION OF PUBLIC RELATIONS – A discussion paper on a profession’s present – and its possible future By Daniel Tisch, APR, FCPRS


Facebook

Linkedin

Instagram

Leave a Reply