fbpx
Mi új van a PR-ben? A jövő megérkezett!

Mi új van a PR-ben? A jövő megérkezett!

Beszéltünk az iparágak digitalizálásáról, a hagyományos médiáról az online médiumokra és a digitális tehetségek alkalmazásáról. Nemcsak a világ válik egyre digitálissabbá, de PR szakértők is adatokat gyűjtenek a megfelelő közönség célzására és az üzenetek kézbesítésére. Az eszközök megváltoztak, a PR jövője már megérkezett. Lássuk, hogyan változott a PR világa a digitalizáció hatására?

Digitális hírforrások és platformok

Már említettük, hogy mennyire fontos a közösségi médiában jelen lenni és milyen fontos az új média sajtóközlemény használata. A digitális platformok költséghatékonyak, az informatikai fejlődésnek köszönhetően az elemzések kiszámíthatóak. A PR-ügynökségek írják és kezelik partnereik közösségi média bejegyzéseit, a klasszikus papíralapú sajtóközlemények helyett filmeket és videóinterjúkat készítenek és Facebookon hívják fel a figyelmet a közelgő márkaépítő vagy közösséget összehozó PR rendezvényekre és eseményekre.

“C” generáció és korszak

Mind az ügynökségi oldalon, mind az ügyfél oldalán találunk embereket a C generációból. Ha nem vagy részese, akkor talán nem tudod, hogy mit jelent ez a C? Connected – magyarul Összeköttetésben élő. E nemzedék tagjai úgy kapcsolódnak személyekhez és márkákhoz, ahogyan azt a múltban nem gondoltuk volna. A közösségi média, a kütyük és a vezeték nélküli technológia lehetővé teszi a C generációnak, hogy megosszon. Ezekkel a megosztásokkal mi adatokat nyerünk. Ez a napi rutin és más generációk kénytelenek a piac és a társadalom nyomása miatt alkalmazkodni ehhez. Így csatlakozunk egymáshoz, ezért kommunikációs és PR kampányainknak ezen a fajta kapcsolódási módon kell alapulniuk.

Hogyan “csatlakozunk” egymáshoz?

Google * / IPSOS / NowWhat tanulmányok és más források azt mutatják, hogy a C generáció 90%-a legalább havonta hoz létre tartalmat a weben, 83% -a online közzétesz egy képet, 76% -uk látogat YouTube-ra heti rendszerességgel, 59% -uknak az interneten fő szórakoztatás forrása, 55%-uk 100 vagy több emberhez kapcsolódik a közösségi médián keresztül. A régi szép időkben az újságíróinkkal és médiumunkkal teremtettünk és ápoltunk kapcsolatot, de 2019-ben nem engedhetjük meg magunknak, hogy bezárjuk az ajtóinkat a világ előtt és ennyire szűk körben kommunikáljunk.

A PR látásmód hódít

A hagyományos sajtóközlemények a médiával való kapcsolattartás elengedhetetlen részei voltak. Az újságírók kreatív történetmesélés helyett a híreket részesítették előnyben. Nézd meg ma a szakmai konferencia témákat. Minden a történetmesélésről van szó. A hideg tények halottak. A marketing és értékesítési vezetőknek meg kell tanulniuk hogyan tudják a híreket, információkat olyan történetté alakítani, amelyet a közönség szeretne fogyasztani. A PR-nek magasra kell tennie a mércét a történetmesélésben.

Érték, egyensúly, digitális és hagyományos

A PR-Agent Communication egy PR-ügynökség, ahol szeretjük az új technológiát a régi vágású módszerekkel ötvözni. A hangsúlyt mindig az ember és ember közötti (Human to Human) kommunikációra helyezzük. Arra törekszünk, hogy az olvasóknak és az újságíróknak igazi narratívákat kínáljunk.

Hagyományos PR szakembereink C generációs digitális tehetségekkel alkotnak csapatot. Ezért vagyunk képesek olyan kampányok létrehozására, melyek kreatívak és hozzák a számokat is. A jövő megérkezett és ügyfeleink szeretnének az elsők lenni, akik felülnek a konverziós kampány-vonatra, és beépítik a mindennapi kommunikációjukba a digitális média adta lehetőségeket. Szeretnek velünk dolgozni, mert kézzelfogható és számszerűsíthető eredményeket biztosítunk.

Csatlakozz hozzánk ezen a csodálatos úton a jövőbe. Legyél a legnagyszerűbb kalandunk! Építsük együtt márkád digitális hírnevét!

* Think with Google

Vélemény, hozzászólás?

Close Menu

Kovács Alexandra

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.