#PRInsights
Kommunikációs Gondolatok:
A PRA Blog
A PRA Blog célja, hogy szakértői tanácsokkal, friss trendekkel és inspirációval szolgáljon a public relations és tartalommarketing terén.




Miért zöldül az autóipar?
Az autóipar mélyreható változásokon megy keresztül, a rá nehezedő társadalmi és politikai nyomás pedig egyre csak nő: a zöld átalakulás útján való ugrásszerű haladás alapkövetelmény. Az iparág a mobilitás és a fenntarthatóság új világába vágtat – a technológia a kulcs ahhoz, hogy az autógyártók mindkettőt elérjék.

Adatvédelem vs. marketing a 21. században: ki a végső győztes?
Mit jelent valójában az adatvédelem? Amikor adatvédelemről beszélünk, sokakban tévesen az a kép él, hogy vagyunk mi, mint természetes személyek, és vannak olyan adataink, melyeket hozzánk kötnek,

Poszt pandémiás csapatépítő, amire már egy éve várunk
Poszt pandémiás csapatépítő, amire már egy éve várunk Az elmúlt egy év bezártsága, a koronavírus összes hatása lassan egységes zuhatagként érkezik meg minden szervezet életébe.

PR jövőkép az érzékek világában
Minden évben legalább egyszer felmerül a kérdés, hova tart a szakmád, hogy látod a jövőt? Mit tesz ilyenkor az interjúalany? Természetesen fogja a

Pszichológia a designban: így hat ránk a színek ereje
Nap mint nap rengeteg szín vesz minket körül, és bár észre sem vesszük, tudat alatt hatással vannak ránk. Pszichológusok bebizonyították, hogy ez hasznosítható

6 tipp, hogyan indíts digitális magazint
Hogyan tegyük mindenki számára tartalmi élménnyé szakmai munkánkat? Sok vállalat számára felmerülhet ez a kérdés, hiszen a világ egyre inkább átáll a digitális

Digitális média vs. média digitalizáció: mi a legnagyobb kihívás?
Digitális szakértőként, belebotlottam egy fontos, de annál aktuálisabb kérdésbe, amit úgy hívnak a média digitalizációja. Sokan kérdezik tőlem mit takar ez a terület,

Digital native: miben mások a digitális kor szülöttei?
A digitális technológia felhasználása nagyon eltérő az egyes generációk között. Az Y- és Z-generációk tagjai ma már teljesen másképp fogadják be az információt,

COVID-19 recessziójának igenis van túlélési záloga
A világon a kis és középvállalkozások (KKV-k) meghatározó többsége a COVID-19 pandémia recesszió kapcsán erősen érintetté vált, hiszen eddig nem látott kihívásokkal, változásokkal
Gyere el
hozzánk
egy kávéra!
Ha megadod adatait, egy PR szakemberünk felveszi veled a kapcsolatot!
- hello@pragent.hu
- 1095 Budapest, Ipar Utca 2/A. C. Épület 1. Emelet 4.