fbpx

PRA BLOG

#STAYINSPIRATIONAL

Profi csapat a digitális PR-stratégia kialakításában

Nem kell elmondanunk, mennyire fontos egy tartós és igazi kapcsolat kiépítése a közönséggel. A Public Relations alapja az üzleti érték növelése. Az, hogyan és hol kommunikálunk, merően meghatározza a közönséggel való kapcsolatunk tónusát, melyből később hírnevünk alakul ki.

A kapcsolat algoritmusa

A ma kommunikációs befektetése a holnap digitális jelenléte. Először viszont hallatni kell a hangunk a megszámolhatatlan mennyiségű tartalom zajában. Mark Schaefer író az exponenciálisan növekvő mennyiségű tartalmat, amit szinte képtelenség mind befogadni, így nevezi: tartalmi sokk.

3 egyszerű kérdés, mellyel lebuktathatod az álhíreket

Csak arról van szó, hogy a híreket és a tényeket nem gondosan választják ki és elemezik? Vagy talán egy gonosz cselekedet, aminek hátsó szándéka van? Vagy egy gyors információs század mellékterméke, ahol mindent „hírnek” tekintünk, ha két perccel ezelőtt történt, és csak 24 órán belül érvényes, mint egy Instagram-sztori? Mi az az álhír, és mit tehetsz ellene?

Figyelmesebb PR, social listeninggel

Beszélünk. Csevegünk. Kommentelünk. Ha kérdeznek, ha nem, elmondjuk véleményünket egy termékről, egy szolgáltatásról vagy egy cégről. Ezek a megjegyzések, kommentek, adatok a közösségi média egyik legértékesebb drágakői, amikor közönségünk gondolatait elemezzük.

Mi volt előbb; adat- vagy emberelemzés?

Egy szoftverek által vezérelt világban élünk. Telefoncsörgésre ébredünk. Információra és hírekre éhes közösségi szörnyek étvágyát enyhítjük nap mint nap. Ha valamit nem tudunk, ráguglizunk. A digitalizálás korában vagyunk, és nemcsak az alapvető mindennapi tárgyaink digitálisak, hanem tehetségeink és szervezeteink is. Tudsz lépést tartani?

Pszichológia az adatok mögött – az emberi faktor

Az adatok mindenhol ott vannak, de a pszichológusok segítségére is szükségünk van megértésükhöz. Nem hiszed? Tegyük fel, hogy már meglévő adatokból láthatod, hogy a látogatók 70% -a elhagyja webhelyed blogoldalát az első három perc után, pedig három további adatkészleted van közösségi média statisztikától a trendfigyeléshez, és még mindig nem tudod, mi a baj a blogbejegyzéseiddel. Ez azért fordulhat elő, mert hiányzik a személy, aki értelmezi és megérti ezeket az adatokat. De mindenekelőtt fel kell tennünk a kérdést; egyáltalán a helyes adatokat gyűjtjük a kérdés megválaszolásához?

Sajtóközlemények az újmédiában

Tradicionálisan a sajtóközleményeket úgy tervezzük, hogy minél több figyelmet, sajtómegjelenést kapjon a hír, melyek a közleményben közzéteszünk. Az újmédiában való PR megjelenések esetében azonban a mennyiség helyett a minőségre fokozottabban kell  koncentrálnunk.

Ami az AI-ból még mindig hiányzik: kreativitás

A PR egyre digitálisabb és az AI (mesterséges intelligencia) egyre jobban a bőrünkbe ivódik, mint a babaápoló. Szükséges és előnyös is az AI, de soha nem szabad elfelejtenünk az emberi tényezőt, amely irányítja és viseli azokat a jellemzőt, amelyekkel a robotok soha nem fognak rendelkezni; a kreativitás.

PR és az autóipar

Milyen kommunikációs és PR kihívásokkal rendelkezik az autóipar? Hogyan léphetünk előrébb, és kommunikálhatunk kreatív módon a biztonság és a technológia alapvető értékeiről?

Digitális tehetségek – Kik ők, miért van szükség rájuk és hogyan vonzzuk őket?

A változások, a reformok és a forradalmak korában élünk. Mindez az üzletre is hatással van. Már a digitális világ korszakába léptünk, a digitális átalakulás küszöbén állunk. De mit is jelent ez? Kik a legfontosabb szereplők? Találjuk meg együtt a választ!

Pozitív közösségi média jelenlét – Legyél, ne csak létezz!

Szeretjük hangsúlyozni, hogy a ma kommunikációs beruházása a holnap digitális jelenléte. Tíz évvel ezelőtt az online kommunikáció csak egy weboldalból és talán blogból, manapság a kommunikáció napi vagy akár óránkénti alapon történik. A Twitter, a Facebook, az Instagram és a LinkedIn feltörekvésével havonta csupán egy blogcikket tudunk befogadni. Ez a nyomás és a tartalom sokk azt eredményezi, hogy sok vállalat soha nem lép be a közösségi média világába, vagy olyan tartalmat hoz létre, amely nem rendelkezik értékekkel. Csakhogy ennek negatív visszacsatolása lehet, ami negatív benyomást kelt a közönségünkre.

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Close Menu