fbpx

Adatok. Közösségi média. Digitális PR.

Az ügyfelek az ügynökségeket kreativitásuk alapján választják. A kreativitás egy marketingkampány és egy PR-kampány esetében bár másképpen mérhető, az akadályok elhalványulnak, és egyes ügyfelek azt szeretnék, ha a PR-ügynökség egyfajta vezető lenne, és amennyire csak lehetséges, építsék fel a kreatívokat, legyen az grafika, animáció, videó vagy a koncepció.

A PR felelős volt a szervezeten belül és azon kívül az információk terjedésének kezeléséért. A PR és a marketing közötti különbség a közönség és a közérdek széles köre. Ha egyszerűvé szeretnénk tenni, azt mondhatjuk, hogy a PR osztály és az ügynökség feladata, hogy releváns információkat adjon meg egy adott közönségnek, az érdekelteknek és a részvényeseknek.

Mit is mondjunk? Az adatok segítenek.

Kommunikációs kampányokat tervezünk, híreket, sajtóközleményeket és egyéb tartalmakat írunk, dolgozunk a sajtóval, weboldalt és szociális média tartalmat írunk, kivitelezzük a vállalati hírnév kezelését (válságkezelés) és a belső kommunikációt. Mindezeken túlmenően segítünk a marketingtevékenységek, mint például a márkaismertség és az eseménykezelés irányításában. A PR és marketing adatorientált korszakában technológiailag jól felszereltnek kell lennünk, hogy mélyen megértsük a közönség aggodalmait és érdekeit. Van olyan betekintésünk, amely segít értelmezni minden egyes kampányt, és arra törekszünk, hogy hatékonyan kezeljük a nyilvánosság minden aggodalmát.

Hol mondjuk? – Belépés a közösségbe.

A PR-szakembereknek a közösségi média marketinget kell felhasználniuk, hogy az ügyfeleikkel kapcsolatos üzeneteket a kívánt célpiacokra terjesszék. Végtére is, a célközönségeket azonosították, és az üzeneteket személyre szabottak, így hamarosan látni fogjuk, hogy az emberek kevesebb rádiót hallgatnak, kevesebb TV-műsort néznek, mégis egész napokat töltenek a telefonjukon, és 5 percenként megnézik a Facebookot. Egységes üzenetáramlást kell létrehozni olyan formában, amiben megbíznak, amit like-olnak és amit megosztanak egymással. Itt jön a képbe a kreativitás.

Hogyan mondjuk? – Emberi tényező és sokszínűség

A PR-Agent Communications-nél erős, hagyományos kommunikációs szakértői tudással rendelkezünk a digitális tehetségekkel együtt. Munkatársaink mély tudással rendelkeznek a médiakapcsolatokban, a piaci pozicionálásban és a márkaépítésben, valamint a digitális marketinben. Hatékony ügynökök vagyunk, akik segítenek ügyfeleinknek abban, hogy egyértelmű és releváns információkat szolgáltassanak a célközönség számára. Mindezt úgy, hogy először betekintést nyerünk a social listening segítségével. Ebből az insight-ből képesek vagyunk videokampányokat, társadalmi tevékenységeket, sajtótájékoztatókat, házon belüli programokat vagy weboldal tartalmakat megalkotni, amely nagy figyelmet és elérést fog biztosítani a közönség számára.

A kreativitás nem egy magányos tevékenység, hanem az együttműködésről szól, számos eszköz segítségével, hogy új utakat teremtsen a célközönség eléréséhez. Csatlakozz hozzánk és használd tudásunkat és eszközeinket, hogy üzeneteidet kreatívan és hatékonyan szólaltathasd meg!

Vélemény, hozzászólás?

Close Menu

Kovács Alexandra

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.