You are currently viewing Adatok. Közösségi média. Digitális PR.

Adatok. Közösségi média. Digitális PR.

Az ügyfelek az ügynökségeket kreativitásuk alapján választják. A kreativitás egy marketingkampány és egy PR-kampány esetében bár másképpen mérhető, az akadályok elhalványulnak, és egyes ügyfelek azt szeretnék, ha a PR-ügynökség egyfajta vezető lenne, és amennyire csak lehetséges, építsék fel a kreatívokat, legyen az grafika, animáció, videó vagy a koncepció.

A PR felelős volt a szervezeten belül és azon kívül az információk terjedésének kezeléséért. A PR és a marketing közötti különbség a közönség és a közérdek széles köre. Ha egyszerűvé szeretnénk tenni, azt mondhatjuk, hogy a PR osztály és az ügynökség feladata, hogy releváns információkat adjon meg egy adott közönségnek, az érdekelteknek és a részvényeseknek.

Mit is mondjunk? Az adatok segítenek.

Kommunikációs kampányokat tervezünk, híreket, sajtóközleményeket és egyéb tartalmakat írunk, dolgozunk a sajtóval, weboldalt és szociális média tartalmat írunk, kivitelezzük a vállalati hírnév kezelését (válságkezelés) és a belső kommunikációt. Mindezeken túlmenően segítünk a marketingtevékenységek, mint például a márkaismertség és az eseménykezelés irányításában. A PR és marketing adatorientált korszakában technológiailag jól felszereltnek kell lennünk, hogy mélyen megértsük a közönség aggodalmait és érdekeit. Van olyan betekintésünk, amely segít értelmezni minden egyes kampányt, és arra törekszünk, hogy hatékonyan kezeljük a nyilvánosság minden aggodalmát.

Hol mondjuk? – Belépés a közösségbe.

A PR-szakembereknek a közösségi média marketinget kell felhasználniuk, hogy az ügyfeleikkel kapcsolatos üzeneteket a kívánt célpiacokra terjesszék. Végtére is, a célközönségeket azonosították, és az üzeneteket személyre szabottak, így hamarosan látni fogjuk, hogy az emberek kevesebb rádiót hallgatnak, kevesebb TV-műsort néznek, mégis egész napokat töltenek a telefonjukon, és 5 percenként megnézik a Facebookot. Egységes üzenetáramlást kell létrehozni olyan formában, amiben megbíznak, amit like-olnak és amit megosztanak egymással. Itt jön a képbe a kreativitás.

Hogyan mondjuk? – Emberi tényező és sokszínűség

A PR-Agent Communications-nél erős, hagyományos kommunikációs szakértői tudással rendelkezünk a digitális tehetségekkel együtt. Munkatársaink mély tudással rendelkeznek a médiakapcsolatokban, a piaci pozicionálásban és a márkaépítésben, valamint a digitális marketinben. Hatékony ügynökök vagyunk, akik segítenek ügyfeleinknek abban, hogy egyértelmű és releváns információkat szolgáltassanak a célközönség számára. Mindezt úgy, hogy először betekintést nyerünk a social listening segítségével. Ebből az insight-ből képesek vagyunk videokampányokat, társadalmi tevékenységeket, sajtótájékoztatókat, házon belüli programokat vagy weboldal tartalmakat megalkotni, amely nagy figyelmet és elérést fog biztosítani a közönség számára.

A kreativitás nem egy magányos tevékenység, hanem az együttműködésről szól, számos eszköz segítségével, hogy új utakat teremtsen a célközönség eléréséhez. Csatlakozz hozzánk és használd tudásunkat és eszközeinket, hogy üzeneteidet kreatívan és hatékonyan szólaltathasd meg!

Vélemény, hozzászólás?