fbpx
Mire van szükség az igazán kreatív PR-hoz?

Mire van szükség az igazán kreatív PR-hoz?

A kreativitás több dologtól is függ. Egy része az adatok, a célok, az információ… hívhatjuk akár stratégiának?

Egy PR-kampány célkitűzései.

Szánj időt a miértek alapos átvizsgálására, használj social listeninget, hogy valós adatokkal támaszthasd alá saját meglátásaidat. A feltételezések eltérő eredményekhez vezethetnek, márpedig egy kampánynak üzenet-központúnak kell maradnia. A social listening lehetőséget ad arra is, hogy figyelemmel kísérjük a stratégia hatékonyságát.

Szeretnéd növelni közönségedet, az eladásokat, vagy javítani márkád hírnevét? Erről egyértelműen tájékoztatnod kell ügynökséged, mielőtt briefet küldesz. A social listeninggel mérhető célokat fogunk meghatározni – mint például 100 teherautó értékesítése.

Milyen messzire mehetünk?

Az egyedi gondolkodásmód elengedhetetlen kreatív PR-ötletek létrehozásához. Mégis, egyes ügyfelek nem szeretnek túl messzire menni, ami nem segít kitűnni a tömegből. Az új, innovatív ötletek lehetővé teszik a szervezet és az ügynökség számára, hogy a versenytársak előtt maradjanak. Az új technológiák, például a VR használatát a célközönség is igényelheti.

A célközönség ismerete.

Igen, régi ötlet, de aranyat ér. Milyen csoportokkal kell kommunikálni? Kiket kell bevonni? Kinek a támogatására van szükségünk? Kit fog érinteni a kapcsolódó probléma? Ezeket a kérdéseket meg kell vizsgálnunk, mielőtt elkezdenénk az ötletbörzét az üzenetről, és ha nem vagy felkészülve vagy szeretnéd újragondolni velünk tervedet, örömmel látunk.

Létrehozás. Kiadatás. Ellenőrzés. És újra.

Minden, ami a kommunikációs, marketing és PR stratégiádban van vagy lesz, elengedhetetlen a kampányhoz, de belefoghatunk a három legfontosabb információval. Ezek alapján segítünk Neked a megfelelő platformok kiválasztásában, az üzenetek feldolgozásában, kreatív nézőpont megtalálásában az üzenet kézbesítéséhez, a taktika és a tevékenységek stratégiájának meghatározásában. Amint a kampány úton van, mi végigkísérjük veled, hogy további információkat gyűjtsünk össze, figyelemmel kísérjük és értékeljük a cselekményeket, reakciókat, és ezekből az értékes adatokból betekintést nyújtsunk Neked, amely segíteni fognak következő kampányod létrehozásában.

Ha kedvet kaptál egy utazáshoz, gyere el hozzánk egy kalandindító megbeszélésre, mesélj nekünk cégedről és céljaidról!

Vélemény, hozzászólás?

Close Menu

Kovács Alexandra

Alex a METU képi ábrázolás szakán végzett grafikusként, elsajátította a tradicionális művészeti technikák csínját-bínját. Jelenleg a digitális festészet foglalkoztatja, és nem ítéli el a keleti kultúrát sem.