A kreativitás több dologtól is függ. Egy része az adatok, a célok, az információ… hívhatjuk akár stratégiának?
Egy PR-kampány célkitűzései.
Szánj időt a miértek alapos átvizsgálására, használj social listeninget, hogy valós adatokkal támaszthasd alá saját meglátásaidat. A feltételezések eltérő eredményekhez vezethetnek, márpedig egy kampánynak üzenet-központúnak kell maradnia. A social listening lehetőséget ad arra is, hogy figyelemmel kísérjük a stratégia hatékonyságát.
Szeretnéd növelni közönségedet, az eladásokat, vagy javítani márkád hírnevét? Erről egyértelműen tájékoztatnod kell ügynökséged, mielőtt briefet küldesz. A social listeninggel mérhető célokat fogunk meghatározni – mint például 100 teherautó értékesítése.
Milyen messzire mehetünk?
Az egyedi gondolkodásmód elengedhetetlen kreatív PR-ötletek létrehozásához. Mégis, egyes ügyfelek nem szeretnek túl messzire menni, ami nem segít kitűnni a tömegből. Az új, innovatív ötletek lehetővé teszik a szervezet és az ügynökség számára, hogy a versenytársak előtt maradjanak. Az új technológiák, például a VR használatát a célközönség is igényelheti.
A célközönség ismerete.
Igen, régi ötlet, de aranyat ér. Milyen csoportokkal kell kommunikálni? Kiket kell bevonni? Kinek a támogatására van szükségünk? Kit fog érinteni a kapcsolódó probléma? Ezeket a kérdéseket meg kell vizsgálnunk, mielőtt elkezdenénk az ötletbörzét az üzenetről, és ha nem vagy felkészülve vagy szeretnéd újragondolni velünk tervedet, örömmel látunk.
Létrehozás. Kiadatás. Ellenőrzés. És újra.
Minden, ami a kommunikációs, marketing és PR stratégiádban van vagy lesz, elengedhetetlen a kampányhoz, de belefoghatunk a három legfontosabb információval. Ezek alapján segítünk Neked a megfelelő platformok kiválasztásában, az üzenetek feldolgozásában, kreatív nézőpont megtalálásában az üzenet kézbesítéséhez, a taktika és a tevékenységek stratégiájának meghatározásában. Amint a kampány úton van, mi végigkísérjük veled, hogy további információkat gyűjtsünk össze, figyelemmel kísérjük és értékeljük a cselekményeket, reakciókat, és ezekből az értékes adatokból betekintést nyújtsunk Neked, amely segíteni fognak következő kampányod létrehozásában.
Ha kedvet kaptál egy utazáshoz, gyere el hozzánk egy kalandindító megbeszélésre, mesélj nekünk cégedről és céljaidról!