You are currently viewing Mi volt előbb; adat- vagy emberelemzés?

Mi volt előbb; adat- vagy emberelemzés?

Egy szoftverek által vezérelt világban élünk. Telefoncsörgésre ébredünk. Információra és hírekre éhes közösségi szörnyek étvágyát enyhítjük nap mint nap. Ha valamit nem tudunk, ráguglizunk. A digitalizálás korában vagyunk, és nemcsak az alapvető mindennapi tárgyaink digitálisak, hanem tehetségeink és szervezeteink is. Adat és ember dolgozik együtt. Tudsz lépést tartani?

Többet alkotni…

A kommunikációs kihívások digitálissá váltak ebben az új világban, ahol egy márkának értéket kell teremtenie egyidejűleg azzal, hogy nyereséges is. Szemfülesebb üzletemberek már felfedezték az eltávolodást a „mennyiség a minőség felett” szemlélettől, így a mobil-első gondolkodással jön az értékteremtés is. Van néhány fontos elem, amellyel szembe kell néznünk az érték- vagy tartalomteremtésnél. Szükség van emberekre. Mi több, egyedi tehetségekre és olyan szervezetekre, amelyek segítenek nekik abban, amit a legjobban csinálnak, egy agilis szervezeti kultúra létrehozásával. Egy agilis csapat kreatív egység, vagy együttműködő problémamegoldó szervezet és ez az együttműködés nemcsak az emberek körében szükséges, hanem az adatok és emberek olvasásakor is.

Ember vagyok, nem adat

Az adatok összegyűjtése és elemzése napjainkban ugyanolyan természetes, mint egy okostelefon vagy egy lépésszámláló alkalmazás a telefonunkon. Érvelhetünk azzal, hogy a valódi megoldás érdekében csak az adatokra kell támaszkodnunk, azonban az összeköttetések csak akkor jelennek meg, ha valaki kritikus gondolkodáson keresztül összekapcsolja a pontokat. Csak mi emberek érzünk és használjuk az agyunkat, hogy a tapasztalatból és a tudásból valami teljesen új dolgot hozzunk létre.

A digitális PR még mindig az emberekről szól

A PR-Agent Communications-nél hiszünk a digitális forradalomban, és a kommunikáció digitálisabbá alakulásában. Mindazonáltal soha nem fogjuk elfelejteni és értékelni a közkapcsolatok legfontosabb aspektusát, az embereket. Digitális és tradicionális tehetségeink segítenek Neked és márkádnak elemezni, megérteni és felhasználni a kapott adatokat. Segítünk egy új, digitálisan életképes szervezet kialakításában, miközben a leghatékonyabb módon kommunikálunk közönségeddel. A transzformáció jelenleg minden szervezet küszöbén ott áll, a munkáltatói márka, a digitális PR, az online marketing és a termékek technológiai fejlesztése révén. Csatlakozz hozzánk és ehhez az izgalmas kalandhoz, és fektess be mai kommunikációdba, hogy a holnap digitális jelenlétét hozd létre!

Vélemény, hozzászólás?